Roxette: Inregistrarea albumului 'Look Sharp'

 Marie: Prin muzica ai sentimente, inca de la inceput, apesi pe un buton al unei masinarii si ai si un sentiment pe loc. Imi place tehnica de astazi, daca ai control asupra ei, nu trebuie sa amesteci lucrurile in aceasta tehnica. Noi suntem cei care trebuie sa ajutam sistemul tot timpul, iti poti inregistra vocea sau un sunet de chitara, le poti combina, cred ca este o combinatie buna.   

Per: Intr-adevar, poti lucra la o melodie o luna intreaga, o pastrezi in memoria acelui sistem si probabil ca vei gasi noi sunete, o controlezi tot timpul.

Marie: Cred ca muzica este precum arta, este ceva ce nu poti exporta oricum. 

Per: Aproape toti muzicienii lucreaza asa in ziua de astazi, aproape toti folosesc acelasi tip de sincronizare, acelasi tip de sistem. Asa ca ia mult timp sa gasesti un sunet propriu, toti vor sa gaseasca cel mai bun sunet folosind cea mai buna tehnica pentru a afce cea mai buna muzica. In acelasi fel, din pacate. In ceea ce priveste sunetul, muzica de astazi este mai stabila decat a fost acum cativa ani. Daca nu ai material bun, nu se merita sa stai aici in studio, costa multi bani.

Rep: Deci voi preferati sa aduceti in studio toata energia voastra pentru vara in loc sa stati afara!

Marie: Nicio problema. Am reusit sa fiu aici cand producatorii nostri, Anders si Clarence, au incercat sa programeze totul. Ia mult timp s afaci acest lucru, sa schimbi o melodie, sa descoperi ceva ce este gresit si sa incerci din nou si tot asa, apoi ma simt ca si cum as zice: nu, nu mai rezist aici! Atunci ies afara si stau la soare si este minunat! Si este chiar ciudat atunci cand oamenii care trec pe acolo se uita la mine: oh, ea este cea care canta ‘Neverending Love’. Deci este posibil sa combini aceste lucruri.